torsdag, april 20, 2006

Gardiner och snö, en karl reder sig själv

Det snöar i april. Det borde vara förbjudet.
Men nu ska jag inte vara sådär nedstämd och tråkig så jag tror jag går över till nåt annat ämne, nämligen gardiner. Gardiner är ju eller kan vara ett litet känsligt ämne om man är av manligt kön. Det anses ju vara fjolligt och feminint. Tyger är inget för en karl så att säga. Jag gillar tyger. Är jag en fjolla nu? Vilken skräck!
Jag tror jag ber mamma fixa gardinerna istället så jag fortfarande har kvar lite manlighet i kroppen. Men. Är inte det en aning motsägelsefullt. Är inte det lite avigt att be sin mamma att fixa såna saker? Reder inte en karl sig själv så att säga? Jo jag gjorde det för det gardinerna är uppsatta och det ser faktiskt bra ut.
Tack IKEA för det.

3 kommentarer:

Sicknurse sa...

puss puss på dej

Anonym sa...

Men det vet väl alla vilken liten fjolla du egentligen är. Din fula lilla plastväska med bil på säger allt... urk!

KRG sa...

Something about rice.
Can't understand him, can you?
Anyway, I think the best advice any of us can give you, is to look at the person on the inside, because you're obviously a very unhappy person...
That's right, screeeeeeeeeew you! :-)