torsdag, juli 05, 2007

Äntligen sommarlov



Jag börjar få panik. Lite orolig för att sommaren kommer vara över och jag inte har gjort nåt kul alls. Halva sommaren har ju försvunnit och jag är fortfarande blek som ett spöke. Jag har badat tre gånger och det var under en helg i Södra Vi, det enda jag gjort och som hittils har varit mest roligt vilket är väldigt märkligt. Var finns badställen i Stockholm där man inte behöver vara extremt "fit" för att ta ett dopp och som man inte behöver resa i en timme för att komma till bara för man vill få lite privacy!? Det kanske är bara för att jag är bortskämd med att bada i sjöar i ensliga småländska skogar. Enda sällskapet där är väl lite myror, kanske nån tysk familj i det exschotiska Schweden. Jag vill inte vara blek och jag vägrar sola inne i stan i nån jävla park där halva mänskligheten kan titta på en. Jag vill bada och sola innan det är försent. Det känns som jag bara jobbar hela tiden och sen åker hem, käkar lite, lägger mig i sängen med datorn och där stannar jag tills jag ska sova. Meningslöst? Ja!

3 kommentarer:

Unknown sa...

har du fått bloggrycket....bra fortsätt så de tycker vi om vetts

Fred Anderson sa...

Ja, det är väldigt trevligt att du våldar ut inlägg! I like it!

Sicknurse sa...

när har du semester dårå? du ska ju till skärgården ju = mysigt!!!

jag håller med de andra kul att du skriver lite ju. det kan du ju fortsätta med om du nu har så lite att göra och då får du ju andras tid att gå lite också genom att vi läser det=)