lördag, februari 25, 2006

Crash boom bang

Nu har det hänt. Franke kan börja skratta nu och vara osympatisk och skadeglad. Skratta ändå till äpplefabriken. Men det har jag svårt att tro, Franke har inga såna tendenser. Men du kan verkligen börja din kampanj om att gå över till den andra sidan. Min CP-PC har kraschat. Den går inte att starta upp. Tjatar om att man ska boota hit och boota dit. Har provat det mesta, tappade visserligen tålamodet ganska fort. Jag orkade inte hålla på med den, hatar den. Hade väl en föraning om att det kunde hända. Den var ju inte riktigt som den skulle senaste månaden. Jag tänkte ju ändå köpa en ny dator, av vilket slag har jag inte kommit fram till än. Valet står mellan en bärbar PC eller nya imac 20" eller nåt annat. Allt handlar om pengar kan man säga. Måste nog impulsköpa en dator annars kommer jag aldrig komma fram till vad jag ska köpa.

Inga kommentarer: