onsdag, april 04, 2007

6 är inte bättre än en ekonomisk 9:a

Fick mer pengar än vad jag hade önskat mig på deklarationen. Härligt! Frågan är nu bara vad jag ska göra med dem pengarna. Ny TV? Mer kläder? Resa? Har sån beslutsångest.
We´re the kids in Somalia. Lalalalaaa.

Imorse var jag så trött och uppgiven att jag knappt orkade röra mig. Ville bara ligga kvar i fosterställning och tycka synd om mig hela dagen istället för att gå till jobbet. Är i alla fall här på jobbet nu och ler med hela ansiktet samtidigt som jag lyssnar på symfonisk proggressiv black metal.
In girum imus nocte et consumimur igni.

Man får så mycket "goda" råd. Men hur ska man lyckas tillämpa det i praktiken.

1 kommentar:

Sicknurse sa...

du skriver så djupa bloggar så man fattar ju inte! men men jag e lite trög på vissa punkter pöss