lördag, april 14, 2007

Happy to me

Jag fyller tydligen år idag. Jag vill ha pengar om nån undrar, kommer inte på nåt speciellt jag vill ha. Tror inte jag vill ha nåt heller för den delen. Jo förresten, en vindsvåning på typ 100 kvadrat mitt inne i stan som är onaturligt billig, det vill jag ha. Nån som kan fixa?
Kan man tycka det är kul att fylla år överhuvudtaget när man kommit upp i vuxen ålder? Det är ju bara ett steg närmare slutet. Ångesten jublar av glädje denna dag.
Bara för att jag inte ville sitta hemma själv i Stockholm denna ångestdag så har jag flytt till Linköping. Tror inte det gjorde nån skillnad. Försökte vara logisk. Inte alltid det fungerar så bra.

Just ja, jag tänker inte svara på alla grattis sms jag får(har bara fått ett än så länge). Jag vet jag är en sur och vrång gammal gubbe.

1 kommentar:

Unknown sa...

Då säger jag grattis här istället..Grattis Roubär o lycka till med kidsen ikväll // Franke