söndag, april 15, 2007

Happy to you

Tack för alla gratulations-sms jag fick. Alla ni som känner er träffade, det var snällt och omtänksamt.

Som rosen på tårtan(hahaha) umgicks jag med fantastiska oxfilén(Hanna) och Jeanette igår kväll. Hanna snuskade sig helt ovetandes med en Anders Special(Fransk hot dog från Statoil med vitlökssås m.m.). Man kan inte säga "Oj, så mycket sås jag fick" eller "Nettan fick en mycket tjockare och exklusivare korv än mig" samt andra mycket snuskiga kommentarer utan att tänka på helt andra saker än mat. Sen svullade vi(snarare jag) i oss chips och dipp. Fick även smaka Hannas goda smörgåstårta. Efteråt kände jag mig tjock och äcklig. Inte av Hannas smörgåstårta utan av chipsen och dippen. Ska aldrig mer äta chips och dipp(jag kommer inte kunna hålla det).

Om två timmar och 15 min ska jag åka hem till Stockholm. Det första jag ska göra när jag kommer hem är att jogga i en timme.

2 kommentarer:

Sicknurse sa...

jag det var orättvisrt att nettan fick en tjockare och härligare korv att sätta tänderna i ju! men jag fick ju iaf min sås=)

Sicknurse sa...

jag tycker det finns mäkta dåligt med nya inlägg på denna blogg! skärpning robert!