torsdag, december 29, 2005

Mysteriet med jeans

Efter 7 jagande timmar på stan efter reaklipp orkar jag inte skriva nåt med substans och djup.
Jag hittade ett par skor och ett par jeans.
Skorna är värsta bra, bästa klipp jag gjort.
Jeansen är sådär, jag har svårt med jeans.
Hittar nästan aldrig nåt som passar. De kan passa halvbra, så jag köper dem. Efter en vecka hatar jag dem för de sitter "fel"! De enda byxor jag verkligen känt att de sitter perfekt är mina "Jake". De är inte jeans, kanske är därför.
Tror det är nåt fel med jeans. Jag och jeans har aldrig riktigt funkat bra ihop. Undrar varför.
Jag kanske bara är extremt känslig att de måste sitta perfekt.
Jeans sitter ju aldrig perfekt. Jag har min lilla egna föreställning om hur de ska sitta och den, ja den ekvationen går aldrig ihop.

Inga kommentarer: