onsdag, november 09, 2005

Youghurt



Här ligger jag och myser med ett trasigt finger samma kväll som jag dödade det. Fånigt, ja jag vet. Kan faktiskt fortfarande inte böja på det. Är lite orolig, tänk om jag aldrig kommer kunna böja det mer. Det kanske kommer fastna. Jag kanske bröt nåt ben och sen har det växt ihop fel så nu kommer jag aldrig kunna böja det nåt mer om inte läkarna bryter sönder det på nytt så det läker rätt och så måste jag gå med ett sött litet gips på fingret i tre månader. Blir man sjukskriven då? Man kanske blir sövd när de ska göra det, åh jag längtar redan. Skulle vilja somna in med narkos varje kväll och vakna upp med ett rosa fluffigt moln i tankarna. Gillar narkos. Har bara fått det en gång men det var mysigt när jag fick det. Vill ha fler gånger.

Inga kommentarer: