torsdag, december 07, 2006

Du famlar i MÖRKER!

Vad är bäst? Det eller lyspest?

Jag tänkte skriva om juletider, mörker och hatur.
Funderade lite och ändrade mig.

Personen på bilden har egentligen ingenting med varken mig, mina vänner eller min familj att göra. Han råkade bara heta Mörker i efternamn, vara tysk och ja ni vet tyskar, rätt fula.
Passande tyckte jag.

I övrigt är jag helt fantastisk på mitt jobb. Jag slog in helt fabulösa paket till gårdagens personal-föreningsjulfest. "Det måste vara gjort av en kvinna". Är det en komplimang? Jag är brydd och häpen. Fast egentligen inte häpen. Det var en manlig kollega i typ 50års-åldern-nånting, skåning och som definitivt inte(det märker ni väl själva) har nåt genusperspektiv what so ever.
Fast jag kanske har fel. Det händer ju faktiskt.

Jävla Gud, är du nöjd nu!

Inga kommentarer: