tisdag, december 26, 2006

En tetra vin och way too much med drinkar

Vilken kväll! Helt kanon, spärrade bankkort, pinsamma moves på dansgolvet, man fick fly flera gånger för att Linus hamnade i bråk hela tiden, Hanna blev rädd och flydde från Linus och mig(hon tyckte jag var full tydligen!?), Dessan blev helt hysteriskt glad när hon såg mig, man var tydligen saknad, förfesten handlade mest om bilar och såna saker, nu har jag ont i huvudet och ångest.

Ska snart åka hem till Stockholm med tåg. Ska bli skönt, ska sova, sova och sova tills jag åker till Oslo på fredag. Frågan är hur bra det är att inte ha nåt bankkort i Norge.

3 kommentarer:

Mikael K sa...

Frågan är väl snarare hur bra det är att befinna sig i Norge överhuvudtaget?

Baldur Baldursson sa...

Kan man må bra i Norge? Känns det inte likaså konstigt och att befinna sig på psykiatrisk avdeling?

KRG sa...

Käre herr Baldur Baldursson!
Man ska inte kasta sten i glashus.