fredag, december 08, 2006

Välkommen Jag!

Idag ska jag åka till Norge.
Detta land som vi älskar att förundras över. Skratta åt. Självklart är det ju en ömsesidigt relation...

Nu menar jag inte att Norge skulle vara ett dåligt land.
Tänk bara på all fin och mysig black metal som kommer från detta underliga land. Med diverse band som gjort låtar med titlar som "Du som hater Gud", Sjakk matt Jesu Krist", "Hvite krists död", "Tyster på Gud", "Det svartner nå" etc etc. Finns säkert fler guldkorn som jag missat att rabbla upp.


En sak som ska bli väldigt spännande är det norska julbordet man ska förväntas äta av. Jag återkommer mer om det när jag upplevt den kulinariska sjokken.

<--- Lusekoftan är skiten. NOT!

Ja vi elsker dette land fast på ett traditionsenligt ironiskt sätt.

Inga kommentarer: