tisdag, oktober 11, 2005

Dravel

Trött och frusen på morgonen. Varm och vaken på kvällen. Kan det inte vara tvärtom istället.
Jag hade ställt in mig på att det skulle bli kallt, mörkt och jävligt ganska fort nu när hösten är här. Men icke. Vet inte hur jag ska reagera nu bara för det, känner mig lite ur balans.
Det är svinkallt på morgonen och varmt på eftermiddagen. Det är jobbigt när man är ute och ränner fram och tillbaka på olika ställen på jobbet när man har massa kläder på sig, in och ut hela tiden. Kan det inte bara vara kallt hela dagen.
Hade tänkt måla förut men jag var så otroligt trött efter resan hem från jobbet, somnade på tunnelbanan, så jag orkade inte. Idag heller. Film hade jag också tänkt att se men nu känns det försent. Har inte gjort ett dugg. Måste avinstallera det där meningslösa spelet jag spelar till ingen nytta.
Vill somna tidigt men jag är inte trött. För en gångs skull vill jag vara trött. Allt är tvärtom mot vad jag vill att det ska vara.

Dagens låt:
Seamonster¹ - Fale radiowe z kosmosu

Inga kommentarer: