lördag, oktober 22, 2005

Liten är duktig

Jag tog mig i kragen. Jag har diskat, är jag inte duktig. Jag har lagat mat, pommes frittes(fult ord) och bearnesås med nån köttbit(lägg märke till att det var pommes frittes med bearniesås och inte nån köttbit med bearnesås och pommes). Väldigt kulinariskt, min kokkonst är få förunnad.
Så har jag tittat på film, Million Dollar Baby. Trodde det skulle vara en riktigt bra feel good-film men den var ju bara jobbig och hemsk. Men den var väldigt bra ändå.

Är så sugen på att festa. Drack två öl, kände mig lite lurig(hm, lättpåverkad kanske).
I just need to dance. Im serious tonight, no guys. Screw guys. I had a rough week and I just need to dance it out. I wanna stand in a circle with our pocket books and shoes...and just...I just wanna dance.

Lördagens disco this you fuck:
Madonna - Hung up

Inga kommentarer: