lördag, september 10, 2005

Du med din dramatik och stesolid

12.04
Idag blir det kulturhoreri på hög nivå. Fortsättning följer...
17.23
...det var ganska intressant att kulturhora lite, fick dock prestationsångest som vanligt.

Jag analyserar alltid för mycket. Föreställer mig en massa scenarion. Försöker föreställa mig hur det kommer bli men man kan aldrig veta. Man kanske ska vara lite impulsiv för en gångs skull, inte tänka så mycket utan bara låta det hända. Kanske inte vara så tyst, det är tystnaden som är värst. Att man inte ska ha något att säga. Måste man alltid ha något att säga?
18.51
Lyssnar på pubertalhumorrock på repeat, samma låt om och om igen, när jag egentligen borde fundera ut vilken färg själen har.
Hmm...tänkte jag skulle ringa men vågar inte...
19.37
Kändes som katastrof men jag gjorde det i alla fall.
21.16
Ska se på film nu och käka babymajs, det var det enda jag orkade göra iordning.
00.46
Sådär ja, två filmer blev det, Saw och Sandor slash Ida. Får väl tvinga mig igenom en film till om jag inte somnar vill säga.


Dagens låt:
Depeche Mode - Enjoy the silence

Inga kommentarer: