söndag, september 25, 2005

Igår, idag och from nu

Det blev inte alls så som jag hade planerat igår. Vilket inte gjorde mig ett dugg. Hela den här helgen har varit bättre än vad jag hade hoppats på faktiskt. Sådär härligt spontan.
Hade lite svårt att sova inatt, var inte trött, för mycket tankeverksamhet tror jag. Blir alltid så nervös och osäker. Är det meningen att jag ska göra något nu? Vad får jag göra? Gjorde jag nåt konstigt nu? Var det rätt eller fel? Ska jag ligga här tyst eller ska jag säga något? Jag kanske ska vara tyst, vill inte störa. Men jag vill inte vara tyst. Måste komma på något att säga. Kom inte på något. Som vanligt. Jag ville bara fly från mig själv, skära bort min otillräcklighet. Känner mig så trög, tyst, och tråkig. De tre förbannade T-na. Hur som helst så gillade jag ändå att vara där.

Har tittat på en lägenhet idag. Den var liten och lite tråkig, men helt ok annars. Med viss tur, förhoppningsvis, så har den så småningom stor potential. Väldigt bra läge, lugnt, tyst och 100m till tunnelbanan. Jag ger den en chans, bara inte någon jobbig människa kommer och lägger sig i budgivningen. Är den första som lagt bud på den i alla fall.

Inga kommentarer: