söndag, september 25, 2005

Ovanlig söndagsoro

Fick en sån läskig oro. Svårt att förklara hur den känns. Inte som den vanliga oro man kan få när man oroar sig för någon löjlig liten sak som inte alls är så "farlig". Den här oron är mer djupare, större. Har så otroligt svårt att sätta ord på den. Det känns bara otroligt tomt och ensamt. En ondsint och mörk röst som maler i huvudet. Det är så löjligt, vet ju varför jag känner så här. Förstår bara inte varför. Något nytt som jag ger mig in i som jag inte riktigt har kontroll över, ändå så är det just det jag vill. Jag vill ha något eget, något som bara är mitt. Men eftersom jag aldrig varit där förut så känns det lite melankoliskt. Blir nästan förbannad på mig själv för jag är så mesig i vissa sammanhang. För att jag har så svårt att vara helt ensam med allt ansvar. Känner mig nästan förståndshandikappad. Kommer jag klara det. Klart jag kommer göra, det är egentligen inte så stor skillnad från nu förutom att allt kommer vara mitt istället. Bara mitt. Kanske...

Dagens låt:
Air - Cherry blossom girl

Inga kommentarer: