onsdag, september 14, 2005

Kniiiip stjärten!

Jag vägde mig igår efter att alla har tjatat om hur smal jag blivit. Smal var då nånstans? Jag ser ingen skillnad på mig sen tidigare. Alla kläder sitter likadant som förut och jag har fortfarande magen kvar. Undrar var de fem kilo som lyckats försvinna från min kropp tagits ifrån. Kan knappast påstå att jag käkat nyttigt de senaste tre månaderna. Inte heller har jag tränat, eller jo, jag har tränat tre gånger på tre månader typ men det kan ju knappast räknas. Det är ju också smart att betala dyr månadsavgift på ett gym som man knappt utnyttjar. Får väl börja träna snart igen. Är ganska sugen på aerobics faktiskt, fjolla av sig lite, bara showa off liksom. Lite bögigt kanske, men på gym är det legitimt. Men vem bryr sig om det är gay gay gay. Va fan, bara för att jag sitter och skriver om gym och aerobics så kom jag osökt in på gymping, så poppar det upp massa läskiga bilder av Susanne Lanefelt i huvudet.

Jag tycker höstvädret idag har varit riktigt taskigt. Storm och regn om vartannat. Jag gillart inte ska ni veta. Det är bara grått och hemskt. Inte alls fint längre, det kunde ju åtminstone vara lite sol. Åh vad väder kan vara så engagerande.

Dagens låt:
The Ark - Let Your Body Decide

Inga kommentarer: